U vrijeme društvenih mreža mediji u klasičnom smislu prestaju da postoje. U vrijeme društvenih mreža svako ko ima account na nekoj od njih i više od dvije osobe koje ga prate i sam postaje medij, dobija određenu moć i veliku odgovornost za to kako će određenu informaciju percipirat i proslijediti dalje. Mora biti svjestan da sve što objavi može izazvati neku reakciju. Hoće li reakcija biti pozitivna ili negativna – najviše zavisi od njega samog.
-
Uticaj socijalnih medija u procesima pomirenja
-
Društvene mreže – Pojam i definicija u kontekstu teme: Dan 1
korak 1 od 5 -
Društvene mreže – Od izazivanja do smirivanja sukoba: Dan 2
korak 2 od 5 -
Pozitivan i negativan uticaj društvenih mreža na društvene promjene: Dan 3
korak 3 od 5 -
Lažne vijesti – Kako ih prepoznati, negativan uticaj: Dan 4
korak 4 od 5 -
Pozitivne priče s društvenih mreža: Dan 5
korak 5 od 5
-